Phishing

Cum plasez o comanda?

Dupa ce ai adaugat tot ce doresti in cosul de cumparaturi, fa clic pe butonul "Finalizare", completeaza detaliile necesare si alege metoda de plata preferata. Dupa ce ai completat sectiunea de expediere, apasa butonul "Plaseaza Comanda" si de restul ne ocupam noi.

Nu trebuie sa ai un cont de client pentru a plasa o comanda, dar te ajuta sa faci comanda mult mai rapid daca alegi sa comanzi cu alta ocazie.

Dupa ce comanda ta a fost finalizata, vei primi un e-mail de confirmare de la noi cu toate detaliile comenzii. De asemenea, te vom anunta imediat ce comanda ta a plecat spre tine.

Am nevoie de un cont de client pentru a plasa o comanda?

Nu este necesar un cont de client pentru a face cumparaturi la noi, dar te ajuta sa faci comanda mult mai rapid daca alegi sa comanzi cu alta ocazie. Cu un cont de client, vei economisi timp pe termen lung, deoarece nu va trebui sa reintroduci toate detaliile de fiecare data cand plasezi o comanda.

De asemenea, poti alege sa primesti buletin informativ PolyStore cu toate cele mai recente produse si oferte. Numai pentru asta si merita sa ai un cont.

Am gresit ceva la personalizare. Cum imi anulez comanda?

Cu totii facem greseli, sa nu ne facem griji.

Trimite-ne un e-mail si vom face tot ce putem pentru a repara greseala ori pentru a opri comanda ta.
Uneori nu putem, te rog nu te supara pe noi.

Produsele personalizate nu se pot returna decat daca prezinta un defect de fabricatie.
Pentru produsele deteriorate, ar fi grozav daca ai putea include si o fotografie.

In cazul in care returul este acceptat, trebuie sa ne returnezi produsul la adresa noastra din Str. Costin Nenitescu nr. 11, sector 6, Bucuresti, cheltuielile de transport fiind suportate de tine.
In maxim 7 zile lucratoare, PolyStore iti va returna banii in contul tau bancar.

Produsul meu personalizat a sosit deteriorat sau incorect, ce ar trebui sa fac?

Toata lumea face greseli iar noi nu facem exceptie. Ne straduim cu adevarat sa producem produsele perfect de fiecare data. Daca produsul tau personalizat este deteriorat, diferit de cerinte sau nu a fost realizat corect, vom schimba produsul gratuit, fara intrebari.

Te rugam sa ne contactezi la vanzari@polystore.ro si sa atasezi si o fotografie pentru a putea vedea ce s-a intamplat.

Unde pot afla mai multe despre un produs?

Toate detaliile importante legate de produsele noastre pot fi gasite pe paginile individuale ale produselor. Aici veti gasi lucruri precum dimensiuni, materiale, caracteristici cheie si orice alte informatii utile.

Daca esti in cautarea unor informatii care nu sunt incluse in paginile de produs, nu ezita sa contactezi echipa noastra, folosind adresa de email afisata pe site, care te va ajuta oricand cu placere.

Produsul personalizat pe care il doresc nu este in oferta Polystore, ce ar trebui sa fac?

Daca doresti sa personalizezi un anumit produs, trimite-ne un e-mail si spune-ne despre ce este vorba, inclusiv detalii (culoare, dimensiune etc.) Echipa noastra de servicii pentru clienti va fi bucuroasa sa examineze cererea ta si sa faca tot posibilul sa vina cu o solutie pentru tine.

Cum platesc?

Poti plati online, in siguranta, cu cardul MasterCard sau Visa. Sau poti plati ramburs la curier in momentul in care primesti comanda.

Cum va fi expediata comanda mea?

Comanda ta va ajunge la tine prin intermediul curieratului rapid.
Folosim suficient material de ambalare pentru a ne asigura ca produsul ajunge in siguranta, dar nu atat de mult incat sa creeze deseuri inutile. Acolo unde este posibil, vom impacheta toate produsele intr-un singur pachet.

Care sunt variantele de livrare?

Pe teritoriul Romaniei expediem gratuit comenzile cu produse in valoare peste 300 lei.
Pentru orice comanda sub 300 lei, taxa de expediere a coletului este 20 lei (cu TVA inclus) in aria de acoperire Sameday.
In cazul in care, adresa ta se afla in afara ariei de acoperire Sameday, te vom contacta pentru a-ti spune costul livrarii.

Expedierea, in functie de produsul comandat, poate dura 1-3 zile lucratoare.
In perioadele cu reduceri speciale sau de sarbatori, livrarile pot sa dureze chiar mai mult.

Aceste taxe de expediere standard nu se aplica pentru comenzile speciale sau cele cu un volum/greutate foarte mare.

Daca nu sunt la adresa livrarii ce se intampla?

In ziua livrarii coletului, curierul te contacteaza telefonic inainte. Daca nu raspunzi si/sau nu te gaseste la adresa, Sameday va pastra coletul pentru o perioada de 5 zile lucratoare de la data avizarii acestuia, caz in care poti lua legatura cu ei.

Am un voucher PolyStore, unde introduc codul?

Cand esti gata sa platesti, trebuie doar sa introduci codul in pagina cosului in campul "Cod cupon" sau in pagina de finalizare comanda.

O sa primesc multe emailuri daca ma abonez la newsletter?

Nu-ti face griji, nu-ti vom trimite e-mailuri pe care nu doresti sa le primesti!

Vom trimite doar emailurile legate confirmarea comenzii si te vom anunta despre anumite produse noi si oferte.

Daca te razgandesti si nu doresti sa mai primesti aceste informatii, te poti dezabona oricand.

Produsul meu poate fi impachetat in hartie de impachetat cadouri?

Da! Pentru o taxa mica, majoritatea articolelor pot fi impachetate in hartie de impachetat cadouri, trebuie doar sa verificati pagina produsului pentru optiunile de impachetare.

Nu as dori ca destinatarul sa vada preturile, factura va fi in colet?

Nu, facturile nu sunt puse in colete.
Iti trimitem factura in format electronic, doar pe adresa de email trecuta in rubrica "Detalii pentru facturare".

M-am plictisit, puteti sa-mi aratati o poza cu un catel?

Sigur ca putem. De fapt, iata doi.

2 catei